Đang xử lý

Tuyển dụng TRAINER (CALL/CONTACT CENTER SERVICE) tại TPHCM

14,000,000 - 16,000,000 VNĐ 0 VNĐ

Tuyển dụng TRAINER (CALL/CONTACT CENTER SERVICE) tại TPHCM

14,000,000 - 16,000,000 VNĐ
  • Thông tin việc làm
  • Thông tin công ty

Thông tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Giám sát Kiến thức và Đào tạo cho thành viên trong nhóm (đại lý và trưởng nhóm)
- Chịu trách nhiệm lập kế hoạch, thực hiện và phân tích các chương trình hỗ trợ kết quả của tất cả các dịch vụ của trung tâm liên lạc (chức năng Hỗ trợ nhân viên).
- Thường xuyên sát cánh với đại lý trong nước (và ngoài nước) để lấy thông tin hoặc tìm hiểu thực tế và nhu cầu về tài liệu và phương pháp đào tạo.
- Theo dõi và tham gia tích cực vào các chương trình cải tiến dịch vụ và động lực.
- Đưa ra quyết định về các vấn đề xảy ra trong toàn bộ chương trình hỗ trợ dịch vụ Contact Center và phân tích của nó.
- Chịu trách nhiệm phát triển hiệu suất cá nhân như đào tạo, họp giao ban, tìm kiếm thông tin mới nhất và những thứ khác.
- Chịu trách nhiệm cải thiện chất lượng của tất cả các đơn vị trong CRM & CE trong thời gian phát triển đã thống nhất
- Theo dõi và đảm bảo rằng tất cả các thành viên trong nhóm đều tích cực tham gia làm việc chặt chẽ với hoạt động để duy trì quan điểm.
- Theo dõi và đảm bảo cả nhóm tham gia tích cực vào các hoạt động của chứng nhận / đánh giá được thực hiện.
- Cung cấp câu hỏi kiểm tra trực tuyến cho toàn bộ kiến ​​thức về sản phẩm cho các dịch vụ khách hàng và đảm bảo tất cả câu hỏi kiểm tra được gửi vào hệ thống.
- Chịu trách nhiệm và đảm bảo cập nhật sản phẩm / chương trình vào hệ thống phục vụ khách hàng (chức năng Hỗ trợ nhân viên).
- Cung cấp Báo cáo hoạt động dưới dạng báo cáo kết quả hoạt động của Nhóm hàng ngày, hàng tuần và hàng tháng.
The measure of our client companies’ satisfaction is the measure of value in our company’s existence. We truly aspire to offer client oriented outsourcing services. Transcosmos launched operations in 1966. Since then it has combined superior “human resources” with the most up-to-date “technological” capabilities to enhance the competitive strength of its corporate clients by providing them with high value added and superior services. It provides overall IT outsourcing services such as Call Center Services, Business Process Outsourcing Services, and Digital Marketing Services either as standalone solution or as combined services to its corporate clients to optimize their marketing efficiencies, to expand sales and gain new customers in E-Commerce business, and to improve operational efficiency and reduce clients operational cost for back office and information system operations. Further, these services have been expanded beyond Japan, globally, centered in Asia. transcosmos aims to be the “Global IT Partner” of its corporate clients to provide them with high quality outsourcing services on a global scale. The measure of our client companies’ satisfaction is the measure of value in our company’s existence. We truly aspire to offer client oriented outsourcing services. Transcosmos launched operations in 1966. Since then it has combined superior “human resources” with the most up-to-date “technological” capabilities to enhance the competitive strength of its corporate clients by providing them with high value added and superior services. It provides overall IT outsourcing services such as Call Center Services, Business Process Outsourcing Services, and Digital Marketing Services either as standalone solution or as combined services to its corporate clients to optimize their marketing efficiencies, to expand sales and gain new customers in E-Commerce business, and to improve operational efficiency and reduce clients operational cost for back office and information system operations. Further, these services have been expanded beyond Japan, globally, centered in Asia. transcosmos aims to be the “Global IT Partner” of its corporate clients to provide them with high quality outsourcing services on a global scale.
Xem thêm

Quyền lợi được hưởng

Từ khóa

Kỹ năng

Hình ảnh công ty

Bạn có đang quan tâm đến công việc này?

Công việc đã hết hạn

Việc làm liên quan

Bạn có đang quan tâm đến
công việc này?

Công việc đã hết hạn

  • Tổng quan
  • Việc làm 6
The measure of our client companies’ satisfaction is the measure of value in our company’s existence. We truly aspire to offer client oriented outsourcing services. Transcosmos launched operations in 1966. Since then it has combined superior “human resources” with the most up-to-date “technological” capabilities to enhance the competitive strength of its corporate clients by providing them with high value added and superior services. It provides overall IT outsourcing services such as Call Center Services, Business Process Outsourcing Services, and Digital Marketing Services either as standalone solution or as combined services to its corporate clients to optimize their marketing efficiencies, to expand sales and gain new customers in E-Commerce business, and to improve operational efficiency and reduce clients operational cost for back office and information system operations. Further, these services have been expanded beyond Japan, globally, centered in Asia. transcosmos aims to be the “Global IT Partner” of its corporate clients to provide them with high quality outsourcing services on a global scale.
  • Quy mô

    100 - 499 người

  • Liên hệ

    HR Department

  • Địa chỉ

    8 Floor, Scetpa building, 19A Cong Hoa street, ward 12, Tan Binh District, HCMC