Nội dung công việc
- Tiếp nhận, giải đáp thông tin, thắc mắc cho khách hàng (sản phẩm, bảo hành điện tử, các hư hỏng của sản phẩm, chính sách thu hồi/đổi trả của đại lý bán hàng) qua các kênh: email, điện thoại, tổng đài, fanpage, CRM…
- Phối hợp với các phòng ban (kỹ thuật, trạm bảo hành ủy quyền) xử lý khiếu nại, phản hồi của khách hàng
- Thực hiện cuộc gọi khảo sát sau bảo hành
- Báo cáo tiến độ bảo hành
Welcome to Hisense!
Hisense Group was established in 1969. It owns two listed companies in Shanghai, Shenzhen and Hong Kong, Hisense Video (600060) and Hisense Home Appliances (000921), and its subsidiaries include Hisense, Toshiba, Gorenje, Kelon and Rongsheng ( Ronshen) and many other brands.
Hisense has 14 industrial parks in Qingdao, Shunde, Huzhou, Czech Republic, South Africa, Mexico... and 17 R&D centers in Qingdao, Shenzhen, the United States, Germany...
Welcome to Hisense!
Hisense Group was established inIt owns two listed companies in Shanghai, Shenzhen and Hong Kong, Hisense Video and Hisense Home Appliances , and its subsidiaries include Hisense, Toshiba, Gorenje, Kelon and Rongsheng ( Ronshen) and many other brands.
Hisense has 14 industrial parks in Qingdao, Shunde, Huzhou, Czech Republic, South Africa, Mexico... and 17 R&D centers in Qingdao, Shenzhen, the United States, Germany...