Gọi điện, tư vấn và bán thẻ hội viên khách sạn Priority Privilege Hanoi.
Hỗ trợ và chăm sóc khách hàng trong suốt thời gian sử dụng dịch vụ.
Có cơ hội được tiếp xúc với các khách hàng VIP của các khách sạn 5 sao.
Hoàn thành chỉ tiêu mỗi tuần.
Được đào tạo, trả lương trong 2 tuần đầu học việc.
Thời gian làm việc: Giờ làm việc hành chính. Thứ 2 - Thứ 6 ( từ 8h30 - 17h30), Thứ 7 ( từ 8h30 - 12h30). Nghỉ trưa 1 tiếng.
Hospitality Marketing Concepts (HMC) has a singular focus: being the world’s leading provider of premium loyalty programs to over 1,250 hotels worldwide. For over 35 years, we have concentrated on partnering with some of the world’s best hotels and increasing their business by creating databases of loyal local and global customers.
Hospitality Marketing Concepts (HMC) has a singular focus: being the world’s leading provider of premium loyalty programs to over 1,250 hotels worldwide. For over 35 years, we have concentrated on partnering with some of the world’s best hotels and increasing their business by creating databases of loyal local and global customers.
Hospitality Marketing Concepts (HMC) has a singular focus: being the world’s leading provider of premium loyalty programs to over 1,250 hotels worldwide. For over 35 years, we have concentrated on partnering with some of the world’s best hotels and increasing their business by creating databases of loyal local and global customers.