CHI TIẾT CÔNG VIỆC
•Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint, ...
•Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience
topmass là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực Tư vấn - CSKH tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "[ Quận 12] Tuyển gấp 5b CSKH - Không yc kinh nghiệm", "Nhân viên Chăm Sóc Khach Hàng Line Tiếng anh". với các kỹ năng như Tiếng Anh, Chăm sóc khách hàng, Kỹ Năng Giao Tiếp .Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Du Lịch, Thưởng Lễ-Tết khi làm việc tại topmass.