- Responsible for handling daily operations of a call center and ensure smooth running of an organization.
- Ensure clients receive services timely through phone (inbound/outbound), professional assistance and accurate information in order to retain business and help generate new ones.
- Handle the complaints from Client. Co-ordinate inter department to resolve root cause of complaints.
- Develop and implement Client care programs to increase Client satisfactory and loyalty.
- Have deep knowledge about the Call Center system in order to analysis details and enhance system timely by developing customer interaction and voice response systems, voice networks and designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations.
- Meet Call Center financial objectives by estimating requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.
- Analyze relevant data to determine Clients service outputs. Identify and implement strategies to improve quality of service, productivity and profitability.
- Co-ordinate and manage client service projects and initiatives.
- Manage and evaluate staff’s performance. Identify and address staff training and coaching needs.
GOFINGO Việt Nam là công ty chuyên về giải pháp công nghệ thông tin và cung cấp dịch vụ công nghệ tài chính 100% vốn nước ngoài. Chúng tôi tin tưởng vào mục tiêu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ tài chính hàng đầu tại Việt Nam. Ngoài mục tiêu phát triển kinh doanh, xây dựng và đào tạo những tài năng có tầm nhìn và đóng góp vào sự phát triển của công ty được chúng tôi đặt lên hàng đầu. Tham gia ứng tuyển ngay!
GOFINGO Việt Nam là công ty chuyên về giải pháp công nghệ thông tin và cung cấp dịch vụ công nghệ tài chính 100% vốn nước ngoài. Chúng tôi tin tưởng vào mục tiêu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ tài chính hàng đầu tại Việt Nam. Ngoài mục tiêu phát triển kinh doanh, xây dựng và đào tạo những tài năng có tầm nhìn và đóng góp vào sự phát triển của công ty được chúng tôi đặt lên hàng đầu. Tham gia ứng tuyển ngay!
GOFINGO Việt Nam là công ty chuyên về giải pháp công nghệ thông tin và cung cấp dịch vụ công nghệ tài chính 100% vốn nước ngoài. Chúng tôi tin tưởng vào mục tiêu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ tài chính hàng đầu tại Việt Nam. Ngoài mục tiêu phát triển kinh doanh, xây dựng và đào tạo những tài năng có tầm nhìn và đóng góp vào sự phát triển của công ty được chúng tôi đặt lên hàng đầu. Tham gia ứng tuyển ngay!