- Consult, contact customer care according to available data
- Participate in events, events, seminars, conferences, ... organized by the company
- Receive orders from customers, fanpage, ... Answer customers via email, fanpage, fb, yalo, ....
- Other tasks as assigned by the manager or department head.
Detailed Experience/Skills
- Good communication skills - Soft voice, easy to listen to.
- Good skills in using word, excel, ...
- Consulting, persuasion and customer care skills.
- Calm personality, Aggressive and delicate, Skill in handling arising problems.
- Good-looking appearance, no acne, melasma (over 1m52 is an advantage)
- Honest, responsible, hard working, careful in work.
- Willing to travel when required.
Medi Life
là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực Y tế, Chăm sóc sức khỏe tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "trợ lý kinh doanh" với các kỹ năng như Chăm Sóc Khách Hàng, Ham Học Hỏi, Kỹ Năng Giao Tiếp. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Chế độ bảo hiểm, Cơ Hội Phát Triển khi làm việc tại Medi Life
.
[Vietnamese] Medi Life
là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực Y tế, Chăm sóc sức khỏe tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "trợ lý kinh doanh" với các kỹ năng như Chăm Sóc Khách Hàng, Ham Học Hỏi, Kỹ Năng Giao Tiếp. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Chế độ bảo hiểm, Cơ Hội Phát Triển khi làm việc tại Medi Life
.